گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

رویانیان:كار كردن با عابدزاده به صلاح نبود

Ahmadreza Abedzade

هفته گذشته پس از بركناری 'سعید عزیزیان' از سمت مربی دروازه بانان پرسپولیس، عابدزاده به عنوان جایگزین او معرفی شد اما خود عابدزاده در گفت و گو با رسانه ها از این موضوع اظهار بی اطلاعی كرد و سپس گفت كه حاضر به همكاری با استیلی نیست و تنها در كنار یك سرمربی خارجی در پرسپولیس كار می كند. بعد از این  با وساطت 'علی پروین'، شب گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و احمدرضا عابدزاه با هم مذاكره كردند و شرایط خود را برای همكاری بیان كردند اما آن هم به نتیجه نرسید. 'محمد رویانیان' دیشب در این باره گفت : حضور عابدزاده در كادر فنی پیشنهاد استیلی بود اما با توجه به شرایط سخت عابدزاه همكاری با او به نه به صلاح باشگاه بود و نه به صلاح دروازه بانان.
 وی ادامه داد: در این مورد حتی نظر علی پروین به عنوان رییس كمیته فنی باشگاه پرسپولیس را نیز جویا شدیم و در مجموع به این جمع بندی رسیدیم كه نمی توانیم با عابدزاده همكاری كنیم.
 رویانیان در گفت و گو با برنامه ورزش از نگاه 2، اظهار داشت: راللف سومدیک دستیار آلمانی استیلی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان را نیز دارد، فعلاً در حال تمرین دادن دروازه بان های پرسپولیس است.


  • نوشته : عادل
  • تاریخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,

  • gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    رویانیان:كار كردن با عابدزاده به صلاح نبود

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود